lauantai 14. maaliskuuta 2009

Yesterday, today, tomorrow...

Kymmenen vuotta sitten, vuonna 1999:
1. Olin 5 vuotias.
2. Pidi pompulaa keskellä päälakea
3. Halusin lasketella, mutta pääsin vaan pulkkamäkeen.

Viisi vuotta sitten, vuonna 2004:
1. Olin 10 vuotias ja kolmosella.
2. Olin ihkupihku pissis.
3. En tajunnu mistään mitään.

Kolme vuotta sitten, 2006:
1. Menin viitoselle.
2. Olin vielä ihkupihkumpi.
3. Tykkäsin jokaisesta hyvännäköisestä pojasta.

Vuosi sitten, 2008:
1. Menin seiskalle ja olin ihan pissit housussa.
2. Konttasin ökökasteessa lattialla koska esitin koiraa.
3. Aloitin angstaamisen.

Tähän asti tänä vuonna:
1. Elämä on ollu kurjaa ja oon itkeny paljo.
2. Ihastuin, mutta en saanut vastakaikua.
3. Aloitin rippikoulun.

Eilen:
1. Kävin koulussa ja tein macaron leivoksia.
2. Katoin Marie Antoineten.
3. Datasin.

Tänään:
1. Olin turnauksessa.
2. Heräsin aikaisin.
3. Kävin nuortenillassa.

Huomenna:
1. Menen aamulla kirkkoon -.-
2. Käyn Esbellä.
3. Henggaan kylällä.

Ensi vuonna:
1. Yritän olla mukavampi ihminen.
2. Yritän ryhdistäytyä koulussa.
3. Teen jotain radikaalia.

Tämä oli siis haaste jonka kopsasin jonkun blogista. Saat tarttua siihen mikäi tahdot.

Päivän biisi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti