sunnuntai 15. maaliskuuta 2009

Take slow

Tulipas tässä vaan mieleen, että olen aika onnekas kun kukaan tuttuni ei tiedä blogistani (tai ei ole ainakaan ilmoittanut tietävänsä). Saan kirjoittaa ihan vapaasti ja kenestä haluan. Empä kyllä ajatellutkaan alkaa mainostamaan tätä ystäville saati perheenjäsenille. Asiasta kukkapurkkiin. Sisko on ollut niin ihana, että se on mennyt hukkaamaan mun hiiren, joten joudun nyt käyttämään tuota sormilirpaketta. Se on niiiin ärsyttävä, että tekis mieli nakata koko kone seinään tai vähintäänkin repiä tuo läpyskä tuosta irti. Kiitos siskoni 19 v. Nyt siis luvassa (köyhä) päivän asu. Mä oon oikeesti tosi pahoillani, koska tuntuu, että mulla olis joka päivä samat farkkuleggarit jalassa, mutta ei mulla oikeesti oo. Ja sitte mun asut on muutenki ihan plaah. Mutta jos ette jaksa kattoa niin hei ei teijän oo pakko. :)




Pikkuruinen hihhuli kuva. Oli vaan pakko laittaa. :D

Liivi Seppälä Paita H&M farkkuleggarit sieltä saamarin Micksistä

Tänään mulla oli siis otsatukka, jota en yleensä pidä. Mitäs tykkäätte?
Ja liivi on siksi auki koska se on ihan liian pieni. :D

P.S. Kuvat ovat tarkoituksella vähän tärähtäneitä ja yivaloittuneita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti