sunnuntai 29. maaliskuuta 2009

Hiihihii

Siis hihii. Eilen en jaksanut kirjoittaa mitään, koska jalkani olivat räjähtämispisteessä koko päiväisen shoppaluterapian takia. Mutta oli mahtavaa. Niin siis eilen olin Oulussa ja tuossa joskus siitä mainitsinkin. Oh vaikka minulla oli mukana vähiten rahaa (meistä kolmesta) ostin silti eniten kamaa eli; kengät h&m 9.90e, laukun 2ndhand 3e, haaremihousut (ovat kyllä ihan säädyllisissä mitoissa) h&m 19.90e, paidan h&m 19.90e, hiuspantoja h&m 2.90e, vyön jim&jill 1e, hiirimaton akateeminen kirjakauppa 6.70e ja öö.. ne taisivatkin olla siinä. Eikun ostin takinkin 2ndhand 6e ja pipon seppälä 11.90e! Ja kuvat alla.











Ja kiva päivä jatkui. Essi tuli meille yöksi jeij. Aamulla kun heräsin tulin katsomaan Emmin blogia ja mitä ihmettä?! Olen voittanut palkinnon! Minulla ei ole koskaan ollut arpaonnea missään. Kerran olen voittanut arpajaisissa yli-isot sukat ja kaksi kynttilää. Olen ihan täpinöissäni. Niin täpinöissäni, että kuvasin teille puluja (?!)


Anteeksipyyntöni sekavasta tekstistä, olen väsynyt ja innoissani :D Palaillaan

1 kommentti: