maanantai 6. huhtikuuta 2009

Änkyri mii!

Voi elämä tuon yhden kanssa! Mää en jaksa enää. Ensin luvataan ja sitte ei tehäkkään mitään asian eteen. No niin siis oltiin kaverin kanssa sovittu, että kun pääsen mafekingin läpi niin otetaan yhteinen vartio. No vartio olis nyt saatavilla, mutta tottakai se taulapää meni ottamaan sen yhdessä toisen ihmisen kanssa. Voi että mulla kiehuu. Ja sunnuntaina tai no lauvantai yönä sovittiin, että mennään yhdessä kirkkoon. Soitin sitten aamulla ko. henkilölle. Vastasihan se toki ja sanoi ''mä mihinkään kirkkoon tuu mulla on univelkoja ja mä mitään oo sulle luvannu.'' Voi vitsit. Vois painua neiti hornan tuuttiin! Kiitos ja kuittaus.

P.S. Sain tänään postissa Lumene Natural Code ripsivärin, eikä minulla ole aavistustakaan miksi. :D Mukana ei tullut edes viestiä. No, eipä ole valittamistakaan :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti